neem contact op

Ticketingsysteem op maat voor Com-One

Ticketingsysteem
  • Digitalisatie
  • Maatwerk
  • Tijdswinst
  • Gebruiksvriendelijk
  • Hogere efficiëntie
Een ticketingsysteem op maat

Com-One werkte al met een bestaand pakket, maar de nood aan een ticketingsysteem op maat werd groter. Het ticketingsysteem is volledig gebouwd rond het support proces van Com-One, waardoor er op een efficiënte manier en zonder beperkingen gewerkt kan worden. 

Daarnaast werd er een synchronisatie opgezet om de klantgegevens automatisch in te lezen uit het boekhoudsysteem en worden de gegevens doorgestuurd naar een database in een formaat dat geschikt is voor rapportering. 

Ticketing systeem

Automatisch verwerken van e-mails

Op basis van e-mails die naar het support e-mailadres gestuurd worden, maakt het systeem automatisch tickets aan. Ook antwoorden op e-mails worden automatisch aan reeds bestaande tickets gekoppeld. Alle stakeholders krijgen de nodige notificaties zodat iedereen op de hoogte is.

Streamliners team

Meer verkopen in minder tijd met de juiste tools?

maak nu een online afspraak
Randy De
Randy Deschryver, Com-One

Een plezier om met Streamliners samen te werken. Ze denken mee in elk project, en gaan hiervoor steeds tot het uiterste. Dank je wel Streamliners!

Meer verkopen dankzij een klantgerichte aanpak?

maak nu een online afspraak
bekijken

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik op "akkoord" om verder te surfen. Meer informatie vind je onder privacy & cookies.

akkoord