neem contact op

Meer loyale klanten dankzij geautomatiseerde e-mailcampagnes voor Optiek Lunette

Optiek Lunette
  • Digitalisatie
  • Tijdswinst
  • Upsell
  • Cross-sell
Cross- en upsell via geautomatiseerde e-mailcampagnes

De klanten van Optiek Lunette uit Roeselare worden automatisch geïnformeerd over hun aankopen en de daaraan gekoppelde commerciële acties. Op deze manier kan de optiekzaak cross- en upsell genereren met een minimum aan effort. Denk maar aan "Tijd om jouw contactlenzen te vervangen?".

Een webplatform als dataverwerker

Via een online platform wordt de klanteninformatie ingelezen, verwerkt en doorgestuurd naar MailChimp. Klantengegevens zitten automatisch en gesegmenteerd in MailChimp en kunnen gebruikt worden om ad-hoc e-mailcampagnes te versturen. Daarnaast worden er dagelijks automatisch gepersonaliseerde e-mails uitgestuurd op basis van aankopen uit het verleden naar de klanten waarvoor de actie van toepassing is.

Meer verkopen in minder tijd met de juiste tools?

maak nu een online afspraak
Charlotte Wyseur, Optiek Lunette

Heel correcte en sympathieke samenwerking. Goed concept, een aanrader!

Meer verkopen dankzij een klantgerichte aanpak?

maak nu een online afspraak
bekijken

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik op "akkoord" om verder te surfen. Meer informatie vind je onder privacy & cookies.

akkoord